Zamieszczone przez szkoda
VW od chwili kupna Seata i Skody konsekwentnie dążył do wypromowania tych marek, poprawy jakości wykoannia ich produktów i postrzegania ich na rynku. Z Seatem im się to totalnie nieudało i nie pomógł nawet Valter De Silva, bo południowcy, jak to południowcy olewali swoją robotę. Czesi podeszli do tego zadania poważnie i korzystajac z doświadczenia i technologii VW tworzyli coraz lepsze produkty, aż prześcignęli mistrza (cyt. VW) który od dłuższego czasu tylko odcina kupony od swoich bestselerów jakimi były Golf II czy Passat z pocz. lat 90-tych, nie oferując nic nowego o porównywalnej jakosci. Czesi, odwrotnie, z modelu na model poprawiali jakość swoich produktów, budując przy tym z mozołem renomę marki Skoda jako producenta aut przystępnych cenowo, świetnie wykoananych i bezawaryjnych. I tak niepostrzezenie Skoda wyprzedziła VW i stała się nr 1 na rynku nietylko polskim ale i innych (świetnie sprzedaje się w Austrii, Niemczech, Francji czy Hiszpanii). Teraz VW kapnął się, że na swioim podwórku ma markę aut które są lepiej postrzegane niż auta VW, a przy tym są lepiej wyposażone i lepsze jakosciowo i zaczyna prubować ratować własną skórę. Szkoda tylko, że wybrał najgłupszą z możliwych dróg, czyli podcinanie skrzydeł krnąbrnej Skodzie która ośmieliła się wychylić przed szereg. Niestety szefostwo VW nie wpadlo na pomysł żeby np. zaprezentowac nowego Passata, a nie tylko jego lifting, czy na to aby wkońcu wzbogacić skandalicznie ubogie seryjne wyposażeie swoich produktów.
Komentarz